onsdag den 3. december 2014

Planerne er ændret

Hej allesammen, 

Der er kommet et par små ændringer i planerne. Jeg rejser ikke på fredag, som førhen planlagt, men derimod på søndag. Det gør heldigvis ikke den store forskel, om det er to dage fra eller til, men nu blev I ihvertfald opdateret på det også. 

Jeg rejser søndag aften mod lufthavnen i Dublin, hvor jeg herefter skal på en to timers bustur mod Belfast. Der er sikkert nogle af jer, der tænker; hvorfor ikke bare tage flyveren til lufthavnen i Belfast? Det er et godt spørgsmål, men jeg kan forestille mig, at flyruten fra København til Belfast er rimelig begrænset en søndag aften. Jeg har førhen kigger på ruten på en hverdag, og der er bare generelt ikke særlig mange afgange mellem de to byer. Hvorom alting er, så vil min koordinator hente mig i Belfast og køre mig til mit nye hjem i Bangor. 

Når jeg ankommer til lejligheden i Bangor, så vil det først være omkring klokken to om natten - det er selvfølgelig en smule ærgerligt, men sådan er det nu bare engang. Jeg kan forestille mig, at de andre tre volontører, som jeg kommer til at bo sammen, i forvejen har haft en god mulighed for at finde sig til rette i det nye hjem. 

Jeg kan godt mærke nerverne en smule, men jeg føler samtidig også, at det snart er på tide, at jeg kommer afsted - fire dage endnu!

~ Sophie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar